Fra 2009 og videre

LEO Pharma - uavhengig, konkurransedyktig og med god tilvekst

I 2009 lanserer LEO Pharma en ny global strategi, "Going for Gold - step by step", med ambisjon om at selskapet skal vokse. Suksesskriteriene er å opprettholde et uavhengig LEO Pharma, og sikre konkurransedyktigheten i alt selskapet foretar seg og å utvikle organisasjonen.

2008 var et rekordår for LEO Pharma, men selskapet har aldri hatt for vane å hvile på laurbærene. Vi vil fortsatt befinne oss i ledelsen, til tross for de utfordringer som bransjen står overfor. Dette krever økonomisk uavhengighet, konkurransedyktighet, innovative legemidler og en sterk pipeline. Det kreves også en økt global tilstedeværelse og en tosifret salgsutvikling. Framfor alt kreves det de riktige menneskene med en felles visjon, misjon og verdier.

Fremgangen gjennom hundre år for LEO Pharma bygger på medarbeidernes sterke pasjon for innovasjon, kundefokus, integritet og tilpasningsevne.  Vi har viljen til å ekspandere og kapasitet til å konsolidere. Med "Going for Gold - step by step"-strategien har LEO Pharma satt seil - om ikke for de neste hundre - så i hvertfall for de kommende årene.